Jiří Mádl a Kristína Svarinská

Spolu s Kristínou si v spote zahral Jiří Mádl, režisérskej taktovky sa chopil Karel Janák, spot produkčne zastrešila agentúra Toaster Pictures, kreatíva je z dielne reklamnej agentúry AdHackers.

„Kampaň “To si zamiluješ” stojí v prvej etape hlavne na televíznych spotoch s Jiřím Mádlom a Kristínou Svarinskou. Našim cieľom bolo vyjadriť základné hodnoty značky a zároveň naznačiť, kde sú spojnice medzi značkou Slovakia a slovenskou kultúrou. A tak sme zaľúbenú Kristínu posadili na červený traktor a nechali ju vysvetliť Jirkovi, čo má na Slovensku rada – pospolitosť, krásnu krajinu, zábavu a samozrejme lásku,“ uviedla Alica Pašková, Brand Manager značky Slovakia spoločnosti Intersnack.

Cieľovú skupina značky Slovakia tvoria ženy i muži vo veku od 18 až do 60 rokov. Nová kampaň bude nasadená v TV a digitále – na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, prostredníctvom bannerovej kampane, ale i na Youtube.

„Kampaň bola vo forme TV spotu spustená od minulého týždňa, je dostupná i na Youtube kanále značky a bude mať presah do onlinu. K hlavnému spotu kampane pribudne od apríla i spot na novinku – prémiový rad Slovakia Kotlíkové. Kampaň pobeží s obmenami po celý rok,“ povedala pre mediawatch.dog! Alica Pašková.

Pozrite si spot:

Slovakia Chips – Slovakia, to si zamiluješ!

Aktualizované:

Slovakia Chips – Kotlíkové

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu