foto z nakrúcania nového spotu (zdroj: Seesame/Zlatý bažant)

Obľúbená značka slovenských radlerov Zlatý Bažant predstavila novú letnú kampaň, ktorá odštartovala TV spotom so sloganom „Neporovnateľne najobľúbenejší“. Jej súčasťou je aj veľká spotrebiteľská súťaž o viac ako 500 hodnotných cien. Za kampaňou je agentúra MADE BY VACULIK.

Zlatý Bažant patrí medzi ikonické slovenské značky a jeho portfólio sa teší mimoriadnej obľube. Práve na tom stavia aj nová kampaň radlerov. „V súčasnosti je každý druhý predaný radler na slovenskom trhu ten náš z Hurbanova a práve toto sme chceli odkomunikovať aj prostredníctvom novej kampane,“ vysvetlil slogan „Neporovnateľne najobľúbenejší“ senior brand manažér značky Zlatý Bažant Radler, Peter Nikodem.

Kampaň, ktorú pripravila kreatívna agentúra MADE BY VACULIK a v TV beží od
8. júna, má okrem toho za cieľ predstaviť a vyzdvihnúť hlavné benefity produktov Zlatý Bažant Radler 0,0%: 100% prírodný, 100% bez alkoholu, 100% slovenský.

„Naše radlery 0,0% sa tešia popularite medzi zákazníkmi aj práve pre tieto benefity. Sú skvelou voľbou do horúcich letných dní, kedy potrebujeme rýchlo zahnať smäd a neobsahujú žiadny alkohol, takže zákazník nemusí rozmýšľať, či ho počas dňa ešte čaká práca, šoférovanie alebo iné aktivity. Jednoducho si ho dopraje kedykoľvek chce. Navyše, Zlatý Bažant Radler je slovenská značka a myslím si, že práve v tomto neľahkom období si domáce produkty zaslúžia podporu a pozornosť,“ dodal Peter Nikodem.

V rámci kampane, si pripravila značka aj veľkú letnú súťaž pre spotrebiteľov. Od 1. júna do 31. augusta môžu súťažiť o viac ako 500 hodnotných cien a hlavnú výhru Toyota RAV 4 Hybrid.

Okrem toho Zlatý Bažant Radler pravidelne rozširuje svoje portfólio a inak tomu nie je ani tento rok. Ešte počas jari pribudli dve inovácie v ponuke Radlerov 0,0% vo verzii Light – Zlatý Bažant Radler 0,0% Mandarínka & Jazmín Light a Zlatý Bažant Radler 0,0% Tmavý Citrón Light.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu