Po tom ako spoločnosť HEINEKEN vo februári 2015 uviedla na slovenský trh svoj cider značky Strongbow dosiahol už na jeseň 2015 jeho predaj približne 80% podiel na trhu. Tvárou launch kampane sa vtedy stala komička Evelyn. K trojici príchutí Gold Apple, Red Berries a Honey aktuálne pribudla aj príchuť Dark Fruit s obsahom ovocnej šťavy a čiernych ríbezlí.

Strongbow Dark Fruit_plechovkaStrongbow v novej chuti sa bude predávať v typických baleniach – v plechovke v objeme 400ml a v sklenenej fľaške v objeme 330ml.

Od polovice marca je Strongbow Dark Fruit exkluzívne v ponuke obchodného reťazca Tesco a v druhej polovici apríla bude už v ponuke vo všetkých maloobchodných sieťach.

„Novinka bude podporená kampaňou v televíziách, na vonkajších plochách, v printových médiách, v online prostredí a takisto aj v mieste predaja. Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Cloud Factory,“ povedal pre Masmediálne.info Peter Nikodem, brand manager značky Strongbow.

„Novú príchuť vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre na základe podnetu zo spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorá Strongbow vyrába aktuálne pre 10 európskych trhov. Zdrojom inšpirácie pre jej vývoj sú aktuálne trendy na nápojovom trhu, ako aj úspech príchute Strongbow Red Berries v roku 2015,“ uviedla spoločnosť HEINEKEN.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko vyrába Strongbow v Hurbanove od mesiaca január minulého roka, nielen pre domáci trh, ale i na export. Ku koncu roku 2015 sa v Hurbanove vyrobilo celkovo až 135 tisíc hektolitrov tohto nápoja.

„Z troch príchutí doteraz dostupných u nás v minulom roku príjemne prekvapil úspech Strongbow Red Berries. Predaj tohto variantu je takmer na úrovni základnej príchute Strongbow Gold Apple, čím sa potvrdzuje aktuálny trend v chutiach konzumentov. Nielen v kategórii nápojov, ale aj v iných segmentoch sú ovocné príchute a špecificky tmavé ovocie veľmi „trendy“. Z tohto vývoja sme vychádzali aj pri uvažovaní o rozšírení nášho portfólia, “ povedal Peter Nikodem, brand manager značky Strongbow.

inzerat v letaku Tesco - exkluzivne cider Strongbow Dark Fruit
inzerát v letáku Tesco – cider Strongbow Dark Fruit

 

Tvárou uvádzacej kampane značky Strongbow sa v marci 2015 na Slovensku stala komička Evelyn, ktorá cider propagovala sériou videí v kampani nazvanej Evelyn je Strong.

Kampaň Evelyn je strong získala v roku 2015 shortlist v kategórii Najlepšia kampaň v súťaži Flema Media Awards.

Za kampaňou stojí reklamná agentúra Made by Vaculik, ktorá vtedy pri príležitosti Flema Media Awards o svojej kampani povedala:

„Zadanie od klienta bolo jasné: Odpromujte na webe príchod anglického cideru Strongbow na Slovensko! Slová ako viral, tisíce videní boli, samozrejme, súčasťou zadania. A ako to celé dosiahnúť? Stačí spojiť tie správne trendy – videá podporované Facebookom, online influencera a silný príbeh. A preto…sme prišli so šokujúcou správou, že najväčšia ženská ikona slovenského Facebooku – Evelyn, s viac ako 140-tisíc fanúšikmi odchádza do Anglicka! Pýtate sa, kto je Evelyn? Umelkyňa preslávená krátkymi self-videami, v ktorých paroduje dianie okolo seba. A prečo by mala odísť do Anglicka? Lebo slovenský šoubiznis je o ničom. A týmto teasingom začala naša kampaň! Videá s avizovaným odchodom si na Facebooku pozrelo viac ako 543-tisíc ludí a správu prevzali 2 najväčšie bulvárne denníky na Slovensku. Nasledovalo video z letiska, ktoré videlo 490-tisíc ľudí. Samozrejme, že Evelyn nešla do Anglicka budovať svoju kariéru v šoubiznise, ale brigádovať priamo do výrobne cideru v Londýne. A to sme v nasledujúcich videách náležite dopovedali. Kampaň dosiahla excelentné výsledky, keďže videá dosiahli viac ako 2 165 430 videní a vyše 105 000 lajkov. To všetko s rozpočtom 980 eur na média!,“ pochválila sa agentúra Made by Vaculik.

Evelyn je Strong

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu