Značka Tento prichádza s novým komunikačným konceptom s názvom „Jemnosť prírody“

zdroj: 1st Class Agency

Jedna z najpredávanejších značiek na slovenskom trhu v kategórii papierových produktov Tento, spúšťa od apríla 2021 novú komunikáciu s príznačným názvom „Jemnosť prírody“. Nový komunikačný koncept je postavený na dôležitosti udržateľnosti, ktorá značku sprevádza.

Nová komunikácia odštartovala 1. apríla novým TV spotom, ktorý bude použitý aj cez online média. Komunikácia bude viditeľná cez rôzne ATL a BTL kanály, či spomínanú TV, online videá, ale aj online bannery, sociálne média, PR aktivity a slovenských a českých influencerov.

Okrem toho značka Tento spustí sériu rozhovorov pod názvom Tento Deň s Veri na témy spojené s udržateľnosťou, ktoré moderuje Veronika Cifrová Ostrihoňová a postupne budú dostupné na jej YouTube kanály Very Veri.

Jej prvým hosťom bola Kristína Tormová, slovenská herečka, instablogerka, podnikateľka a matka troch detí.

Komunikácia zároveň kopíruje štyri hlavné piliere značky Tento:

1. Starostlivosť o lesy – udržateľné spravovanie lesov – 90 % lesov výrobcu Tento je certifikovaných a 100 % kontrolovaných. Je držiteľom certifikátu PEFC.

2. Udržateľná výroba – efektívne využívanie vody, ktorá sa recykluje, a energie. Cieľom firmy je do roku 2030 prestať využívať fosílne palivá.

3. Na obaloch tiež záleží
– zníženie obsahu plastu v obaloch značky Tento, s plánom úplne vylúčiť plasty v obaloch do roku 2030

4. Vyrábané blízko vás
– produkty Tento sa vyrábajú v blízkosti spotrebiteľov s cieľom minimalizovať emisie pri preprave.

Na prelome tohto a minulého roku uviedla značka Tento viacero zmien – upravila logo, osviežila dizajn svojich produktov a vylepšila kvalitu 3-vrstvového toaletného papiera – ktoré sú súčasťou stratégií Metsä Group založených na ohľaduplnom prístupe k životnému prostrediu.

Nová komunikačná kampaň rešpektuje toto smerovanie a je postavená na dvoch kľúčových aspektoch:

Jemnosť = ukazuje kvalitu produktov pod značkou Tento. Toaletné papiere sú pevné a zároveň majú ten najjemnejší papier vďaka jeho kvalite.

Príroda
= ukazuje pôvod produktov značky Tento, ktoré sú z čistej prírody – z dreva. Stromy využívané na výrobu sú udržateľne spravované – za každý spracovaný strom sa vysadia štyri nové.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Jemnosť prírody
Klient: Metsä Tissue
Reklamná agentúra: Hasan & Partners
Mediálna agentúra: Panmedia
Digitálna agentúra: VMLY&R
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY
Produkcia televízneho spotu: Rawland Productions

Vizuály kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu