Spoločnosť Rémy Cointreau opäť sprístupnila aplikáciu na personalizáciu etikiet na špeciálnej landing page darujflasu.sk pri príležitosti sviatku Dňa otcov.

Tentoraz je však promo akcia spojená iba s nutnosťou nákupu 12, alebo 14 ročnej whiskey v cene 38,99 a 51,99 eur. Nápad je to zaujímavý, ale v predchádzajúcej kampani bolo vyhotovenie a zaslanie etikety poštou grátis, bez nutnosti zakúpenia fľaše. Zákazník si potom zakúpil ktorýkoľvek ročník whiskey Tullamore, podľa vlastného výberu v predajnej sieti.

V kampani používa značka ako ambasádora herca Martina Mňahončáka, ktorého diváci poznajú zo seriálov Búrlivé víno, alebo Dr. Ludsky.

„Som presvedčený o tom, že každý personalizovaný darček, či už ide o fľašu alkoholu, alebo niečo iné, má vždy pre obdarovaného omnoho väčší efekt. Aj takouto formou môžu naši zákazníci pripraviť zaujímavý osobný darček šitý na mieru priateľovi alebo členovi rodiny,“ povedal o kampani brand manažér značky Tullamore D.E.W. Tomáš Merlík.

Martin Mňahončák, kampan Tullamore, zdroj foto Neuropea
Martin Mňahončák (foto: Neuropea)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu