Spotrebiteľmi dlhodobo označované ako najlepšie slovenské pivo Zlatý Bažant mení po piatich rokoch svoju kreatívnu agentúru. Odteraz sa o kreatívne kampane vlajkovej lode spoločnosti HEINEKEN Slovensko bude starať agentúra MADE BY VACULIK.

Agentúra pritom nevstupuje do neznámeho prostredia, z portfólia HEINEKEN Slovensko už zastrešuje ATL aktivity pre značky Krušovice, Heineken, Lišiak zo Sadu, Strongbow, Desperados a Bradáč.

Od roku 2015 pripravovala kreatívne kampane pre značku Zlatý Bažant agentúra Wiktor Leo Burnett.

Po piatich rokoch sa spoločnosť HEINEKEN Slovensko rozhodla vyhlásiť výberové konanie, ktoré sa konalo na prelome rokov. Do výberového procesu boli pozvané tri agentúry, ktoré sa doposiaľ podieľali na tvorbe kreatívnych riešení pre jednotlivé značky z portfólia spoločnosti: MADE BY VACULIK, Wiktor Leo Burnett a Apple Pie.

Na základe prezentácií jednotlivých agentúr sa vedenie pivovarníckej spoločnosti rozhodlo pre agentúru MADE BY VACULIK, ktorá prevezme ATL komunikáciu jednej z najinovatívnejších značiek na slovenskom trhu.

„Značka Zlatý Bažant je najpredávanejším a najobľúbenejším slovenským pivom, na ktoré sú Slováci právom hrdí. Sme radi, že na jej kreatívnom uchopení pracujú najlepšie agentúry na trhu. Chcel by som sa touto cestou poďakovať Wiktor Leo Burnett za výborne odvedenú prácu v uplynulých rokoch. Spoločne sa nám podarilo uviesť na trh nový komunikačný koncept, keď sa svetové slovenské pivo vrátilo domov do Hurbanova, kampaň na legendárnu inováciu roku 2016 – Zlatý Bažant ´73 a ďalšie iné úspešné projekty. Patrí im úprimná vďaka za všetku energiu a skvelú prácu, ktorú pre nás urobili, a ktorá vyústila hneď do niekoľkých ocenení Zlatý klinec či EFFIE. Máme byť spolu na čo hrdí,“ uviedol Ronald Lupták, marketingový riaditeľ HEINEKEN Slovensko.

Pre agentúru MADE BY VACULIK nie je pôsobenie v HEINEKEN Slovensko novinkou. Doposiaľ sa starala o ATL komunikáciu šiestich značiek: Krušovice, Heineken, Lišiak zo Sadu, Strongbow, Desperados a Bradáč. Kľúčová značka Zlatý Bažant im pribudla do portfólia po výberovom konaní začiatkom tohto roka.

„Je pre nás cťou, že budeme pracovať pre ikonickú značku Zlatý Bažant. Niekoľko rokov sme snívali, že sa nám to podarí. Práca pre značku bude určite veľmi sledovaná a porovnávaná. S rešpektom sa tešíme na túto výzvu. Verím v naše spoločné schopnosti a vzájomnú chémiu agentúra – klient,“ uviedla po tendri Zuzana Ďurčeková, Managing director MADE BY VACULIK.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko očakáva od víťaznej agentúry nový kreatívny prístup k značke. „V živote značky je úplne prirodzené, že nastávajú chvíle, kedy je potrebné posunúť ju ďalej, načerpať novú energiu a pozrieť sa na veci inak. Toto všetko sme našli práve v prístupe agentúry MADE BY VACULIK a som rád, že agentúra ukázala nadšenie a pozitívnu energiu aj počas výberového konania. Tešíme sa na spoluprácu a cítime, že to bude zábavná jazda,“ dodal Ronald Lupták.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu