ZOOT je najväčší český online obchod s oblečením a doplnkami, fungujúci i na Slovensku. Vo svojej ponuke má viac ako 300 značiek a po novom k nim pribudla aj značka svetoznámeho módneho návrhára Karla Lagerfelda, ktorá tak dopĺňa značky ako Tommy Hilfinger, Gant, či Bugatti v sekcii Premium.

,,Nová kolekcia Karl Lagerfeld ponúka okrem kabeliek a peňaženiek tiež šaty, blúzky či topy a doplnky v podobe príveskov na kľúče, či kožené menovky. Je ľahko provokatívna a zároveň nositelná,” povedala riaditeľka nákupu ZOOT Kamila Říhová.

logo Karl LagerfeldMóda a lá Karl Lagerfeld sa skladá z prvkov, ako rock and roll, melón, či námorníckych motívov, rád sa pohybuje na hrane a je extravagantný.

,,Snažíme sa našim zákazníkom ponúknuť čo najlepší nákupný zážitok a s tým suvisí aj rozširujúca sa nákupná ponuka. Zároveň je to pre nás cesta ako získať nových zákazníkov, ” doplnila Kamila Říhová.

ZOOT svoje výdajne tovaru volá nezvyčajne, ako “Výdajne radosti” i na tom je postavený koncept predaja. Claim, ktorý používa značka ZOOT znie: “Urobte si radosť. Len tak.”

ZOOT je najväčší český online obchod s módou a dizajnom, ponúkajúci viac ako 300 značiek módnych i bytového dizajnu.

Zlomovým bol pre ZOOT rok 2014 kedy mal čistý obrat vo výške zhruba 200 mil. CZK , čo predstavuje stopercentný nárast oproti roku 2013. V januári 2015 získal ZOOT investíciu 150 mil. CZK od popredného investora v oblasti venture kapitálu v strednej a východnej Európe, fondu spoločnosti 3TS Capital Partners.

Fond od spoločnosti 3TS Capital Partners v minulosti tiež podporil aj slovenský start-up, spoločnosť Piano Media, ktorá vytvorila úspešný systém (pay wall) pre spoplatnenie obsahu online médií.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu