Od štvrtka 16. júna prešiel zoznamovací portál www.partnernaurovni.sk zmenami, ktoré zahŕňajú nové logo, nový dizajn webu, iOS aplikácie a zároveň pribudla aj nová Android aplikácia. Rebrandigu predchádzali mesiace testovania, ako uviedla spoločnosť Affinitas, pod ktorú portál patrí.

Hlavným cieľom rebrandingu bola, podľa Affinitas „optimalizácia výkonnosti vo všetkých kanáloch. Podoba značky tak odráža správanie spotrebiteľov v online prostredí a je vopred podložená výsledkami testov.“

„Veríme, že naším novým moderným logom v zeleno-bielych farbách sa nám podarí zaujať našu hlavnú cieľovú skupinu, nezadaných s vyšším vzdelaním. Taktiež chceme týmto krokom zdôrazniť našu vedúcu úlohu v serióznom zoznamovaní na slovenskom trhu. Rebrandingom chceme vytvoriť ikonickú, ľahko rozoznateľnú značku, ktorá stelesňuje dôveru a zároveň vzrušenie, ktoré naši užívatelia cítia pri registrácii na našich stránkach,“ povedal konateľ spoločnosti Affinitas Jeronimo Folgueira.

„Spoločnosť Affinitas prevádzkuje zoznamovanie portály v 25 krajinách sveta. Internetové stránky Partner na úrovni prešli rebrandingom, aby tak v rámci globálnej stratégie dostali rovnaký vizuál ako sesterské stránky v USA, Austrálii, Francúzku či Dánsku. V ďalších krajinách, ako napríklad v Nemecku či Česku, funguje zoznamka pod brandovým názvom eDarling s typicky modrým dizajnom,“ doplnil SEO spoločnosti Affinitas Ivan Nemeth.

Do portfólia spoločnosti Affinitas patria napríklad weby www.elitesingles.com, www.partnermedniveau.dk, www.elittars.hu, www.eliittikumppani.fi, www.elitedating.be, www.eliterencontre.fr, www.elitsinglar.se, alebo www.edarling.cz.

Na Slovensku je zoznamovací portál Partnernaurovni.sk jednotkou na trhu medzi portálmi pre seriózne zoznamovanie na internete.

Najväčšiu konkurenciu tvorí web Dvaja.Sme.sk, ktorý patrí do portfólia vydavateľstva Petit Press.

Podľa prieskumu AIMmonitor  portál Dvaja.Sme.sk v priemere mesačne navštívi až 17 tisíc unikátnych užívateľov z desktopov, k tomu treba pripočítať cez 4 tisíc unikátnych návštev z mobilov, celkom je to teda viac ako 21 tisíc unikátnych návštevníkov mesačne. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu