záber z nakrúcania spotu/videoklipu (foto: ZSSK)

„Po úspešnej on-line kampani, v ktorej S Hudbou Vesmírnou testovali výhody vlaku oproti autu, sme sa rozhodli, že sa Dominika, Sorizzo a Marek stanú tvárami značky ZSSK pre celý rok 2018,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK).

„S kapelou S Hudbou Vesmírnou máme veľa spoločného – ich priamočiary, úprimný a neskresľujúci umelecký prejav korešponduje s našimi strategickými cieľmi: transparentnosť, úprimnosť a efektivita. To boli dôvody, prečo sme sa rozhodli pre tento štýl kampane, ktorý zodpovedá 21. storočiu. Navyše, v marci a júni posilňujeme spoje na najfrekventovanejších úsekoch (Bratislava – Žilina, Prešov – Košice, bratislavská regionálna doprava) a chceme, aby ľudia nové spoje našli čo najrýchlejšie. Aspoň raz musia skúsiť presadnúť z auta či autobusu do vlaku. Samozrejme, našou veľkou spoločnou úlohou v ZSSK je, aby to nebola ich prvá a posledná jazda,“ doplnil Hlubocký.

Daniel Sorizzo Kis z kapely S Hudbou Vesmírnou sa vyjadril k spolupráci so ZSSK: „So Železničnou spoločnosťou Slovensko sme sa rozhodli spolupracovať aj preto, lebo máme vlakom odjazdených naozaj tisíce kilometrov. Koľajnice a vlaky nám pripomínajú najmä mladosť a detstvo. Ak máme možnosť priložiť ruku k dielu pri ich zlepšovaní, prečo nie. A nielen to, asi najviac sa nám páči, že vlaková doprava je jedna z najekologickejších. Vieme, že výzva je náročná. Avšak výsledok si vyžaduje proces a proces potrebuje nejaký začiatok. Nadchla nás myšlienka, že možno práve teraz má šancu vlaková doprava ukázať nový šat,“ uviedol.

Skupina S Hudbou Vesmírnou nahrala pre ZSSK pieseň, v ktorej spieva – ako inak – o cestovaní vlakom. Skladbu sprevádza videoklip natočený v uvoľnenej atmosfére priamo vo vlaku spolu so stovkou zamestnancov ZSSK. To, čo sa začína ako obyčajná cesta, sa cez výpočet všetkých výhod, ktoré so sebou cestovanie vlakom prináša, postupne mení až na spontánnu párty v spoločenskom vozni.

„Predbežné výsledky za rok 2017 ukazujú, že stále viac platiacich cestujúcich využíva naše služby, rastú nám tržby a IC vlaky sú v prevádzkovom zisku (…) Kampaň má tiež svoju dôležitú úlohu smerom do vnútra našej spoločnosti. Tú aj takýmto spôsobom chceme rozhýbať a zvýšiť angažovanosť a hrdosť našich zamestnancov,“ uviedol Patrik Horný, podpredseda predstavenstva ZSSK zodpovedný za stratégiu a transformáciu spoločnosti.

Nová skladba sa verejnosti predstavila poprvýkrát v éteri Rádia Slovensko v piatok 26. januára okolo 15:23 hod., ako aj na internetovej stránke spoločnosti, na facebookovom profile ZSSK a je nasadená i ako reklama pred videami na kanáli Youtube.

Chytľavá pesnička a jej videoklip sú však len menšou časťou kampane „Ideme vlakom“, ktorá bude na internetových banneroch, sociálnych sieťach, billboardoch, citylightoch a v tlači budovať imidž značky ZSSK ako moderného a dynamického dopravcu a propagovať benefity vlakovej dopravy. Mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov reklamnej agentúry a umelcov, nepresiahnu 280-tisíc eur.

Vizuály kampane:

vizuál kampane (zdroj: ZSSK)
vizuál kampane (zdroj: ZSSK)

Making off video:

Vizitka kampane:
Klient: Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Agentúra: JANDL
Creative director: Jord Nikov
Art director: Zuzana Ondrušová
Copywriter: Daniel Feranec
Graphic designer: Lukáš Fecko

Strategy planner: Ivana Váleková
Media planner: Dušan Mihók
Digital executive: Ondrej Takáč
Account/production manager: Marek Wilhalm

Fotograf: Patrik Gubiš
Videá k online aktivite: Jakub Šteinecker

Pieseň „Ideme vlakom“:
Text: S Hudbou Vesmírnou
Hudba: Sorizzo
Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou
Kamera: Martin Jurči, Martin Hesko

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu