„Žuvačky Orbit v akcii“, aj tak by sme mohli nazvať nové reklamné spoty, ktoré pre svojho klienta Wrigley Company, navrhli agentúry BBDO Energy so sídlom v Severnej Amerike a CLM BBDO sídliaca vo Francúzsku, v rámci najnovšej kampane „Time to shine“. Koncept reklamy pripomína marketingovú komunikáciu cukríkov Menthos.

Prvý zo spotov má názov „Robbery“ a počas 30 sekúnd vtiahne diváka do prostredia bankovej lúpeže. Do banky vtrhnú bankový lupiči s maskami zvierat na hlavách.

Všetci ležia na zemi, každý má strach. No aj z takejto nepriaznivej situácie sa dá vyťažiť niečo pozitívne. Najmä ak má človek so sebou žuvačky Orbit ako mladý muž v reklame. Koľko energie a odvahy sa skrýva v jednej žuvačke? Dosť na to, aby si dievča, ktoré leží vedľa teba počas prepadu banky pozval na rande.

O reklamách, ktoré môžeme zaradiť do žánru „komédia“ informoval adweek.com.

„Vždy chceme rezonovať s ľuďmi na emocionálnej úrovni. Tieto reklamy sú optimistickou ukážkou prejavov sebavedomia a veľmi neočakávaným spôsobom prenikajú do momentov, s ktorými je jednoduché sa stotožniť,“ zverejnil vyjadrenie Steva Johnson z Wrigley Company, adweek.com.

Aj druhá reklama s názvom „Pants“ je mladistvo svieža a jej námet je ako vystrihnutý z tínedžerských komédií. Mladý párik, ona a on sú na internáte a idú  na vec, počas „Dní rodičov,“ kedy prichádzajú rodičia na návštevu. Čo teraz? Dáš si predsa jednu dražé žuvačky Orbit a so sviežim dychom sa predstavíš rodičom svojej frajerky. Bez trička, len v trenkách. No a čo?

Ani tretí spot s názvom „Lunch Money“ nemá iný námet ako tínedžerské problémy. Tentokrát sa s pomocou žuvačiek Orbit chalan v škole vyhne šikane. Stačí sa odhodlať na malý kompliment pre spolužiačku a hneď má šikanovaný obdiv u spolužiaka. Aké naivne jednoduché.

„S týmito reklamami chceme osloviť široké publikum. Myslím si, že mnoho ľudí sa v týchto situáciách nájde. Dokonca aj príbehy zo spotov „Pants“ a „Lunch Money“, ktoré silne rezonujú medzi mileniálmi, rozosmejú aj iných ľudí,“ doplnil vo svojom vyjadrení k reklamným spotom, ktoré zverejnil adweek.com, Steve Johnson z Wrigley Company.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu