Reportérka a moderátorka verejnoprávnej televízie RTVS Zuzana Hanzelová sa pustila do kritiky portálu Diva.sk určeného primárne ženám. Jej pohľad možno vnímať, ako pohľad študovanej novinárky, ale i ženy. Portál Diva.sk prevádzkuje vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia.

„“Ženský“ magazín Diva je tak veľmi ženský, že polovicou svojich článkov ženy ponižuje a uráža. Tentokrát si zobral normálny prieskum stránky autobazar.sk. Ten pôvodne skúmal, aké autá si ženy najčastejšie kupujú. Diva si to vysvetlila po svojom a prepísala to na „Ženy túžia po iných autách, ako im kupujú muži“ . V článku sú aj iné skvostné stereotypy,“ napísala Zuzana Hanzelová na sociálnej sieti.

„“Ženský“ magazín sa s tým popasoval podstatne horšie ako napríklad magazín Autobild . Ten má podobný prieskum a hovorí o tom, že práve tieto dáta vyvracajú hlúpe mýty. Napríklad aj tie, že ženy si vyberajú autá podľa farby a o technických parametroch nič nevedia. Z prieskumu vyplynulo, že ženy sú hlavne praktické. Zaujímajú sa o spotrebu, bezpečnosť a výkon motora,“ dodala Hanzelová.

„Dáta agentúry Bloomberg hovoria, že až 40 percent žien, ktoré si v roku 2015 kúpilo auto, sú slobodné. Ženy sú novou a stále väčšou kúpnou silou aj v automobilovom priemysle. Odborníci hovoria, že sa na to budú musieť pripraviť aj predajcovia áut. Na novú klientelu by sa mali chystať aj servisní technici. A uvedomiť si, kto je ich cieľovka, by si mohli aj redaktori Divy. Ak dobre rátam, 20. storočie sa skončilo už dosť dávno,“ doplnila na záver Zuzana Hanzelová.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu